Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - учні мають бути активними у навчанні, вони повинні самі встановлювати реальні для досягнення цілі та визначать і знаходить доступ до джерел інформації, вміти постійно відслідковувати час і ресурси для ефективного досягнення цілей, постійно переглядати свої дії і навчальний досвід, щоб вирішувати проблеми, які виникають на шляху досягнення цілей.
Сьогодні я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Було важкувато працювати.
Сьогодні я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Було важкувато працювати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий